خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1403/06/24 - 10:51
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : استان ها
عزیزی:

احداث 5 بیمارستان در شیراز به عنوان قطب پزشکی کشور معطل مانده است/اجرای این پروژه‌ها به ارزآوری برای کشور منتهی می‌شود

نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس، با انتقاد از اینکه احداث 5 بیمارستان در شیراز به عنوان قطب پزشکی کشور، معطل مانده است یادآور شد: مراجعه گردشگران سلامت به شیراز نشان می‌دهد احداث این بیمارستان‌های جدید قطعا می‌تواند برای کشور ارزآوری به همراه داشته باشد.

ابراهیم عزیزی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، در تشریح وضعیت حوزه بهداشت و درمان حوزه انتخابیه خود، گفت: ما در دولت‌های گذشته برای احداث 5 بیمارستان اعم از بیمارستان‌های 1400 تختخوابی، 700 تخت خوابی، 600 تخت خوابی، 300 تختخوابی و 200 تختخوابی در شیراز توافق کردیم.

نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: برغم اینکه شیراز قطب پزشکی کشور محسوب می‌شود اما متاسفانه اغلب بیمارستان‌های آن فرسوده هستند و امکان استفاده یا بازسازی آنها وجود ندارد.

وی یادآور شد: هم‌اکنون احداث 5 بیمارستان فوق‌الذکر باید به عنوان پروژه‌های پیشران مدنظر قرار گیرد چراکه هم به بیماران جنوب کشور خدمات ارائه می‌دهد و هم نقش موثری در ارتقای حوزه گردشگری سلامت دارد.

عضو مجمع نمایندگان استان فارس در مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: بی‌تردید مراجعه گردشگران سلامت حاکی از این است که بخشی از کشورهای غرب آسیا و کشورهای منطقه، شیراز را قطب پزشکی قدرتمندی می‌دانند بنابراین احداث این بیمارستان‌های جدید قطعا می‌تواند برای کشور ارزآوری به همراه داشته باشد./

پایان پیام

  • کد خبر : 383238
مرضیه جلیلی
خبرنگار

مرضیه جلیلی

آخرین اخبار